ВЫБОР ЯЗЫКА:

 

Кіраўніцтва

Ліфтавая гаспадарка

Капітальны рамонт

Бягучы рамонт

Назіральныя камісіі

Адзіны дзень ЖЭУ

Арэнда памяшканняў

Мерапрыемствы

Анонсы мерапрыемстваў

Дошка гонару 2019 г.

Дошка гонару 2020 г.

МНС

Вакансіі

РАЗЛІКОВА-ДАВЕДАЧНЫ
ЦЭНТР №7:
8(0232) 50-46-05

ПРЫЁМНАЯ КЖРЭУП "Сельмашаўскае"
(ГАРАЧАЯ ЛІНІЯ):
8(0232) 20-02-49
факс:
8(0232) 20-02-49
ПАШТОВЫ АДРАС:
246004,г.ГОМЕЛЬ,
пр.Касманаўтаў,15

ДЫСПЕТЧАРСКАЯ СЛУЖБА:
115
(КРУГЛАСУТАЧНА)

ДИСПЕТЧЕРСКАЯ ЛИФТОВ:
8(0232) 20-12-73

МНС:
101

Міліцыя:
102

Хуткая медыцынская дапамога:
103

Аварыйная служба газавай сеткі:
104

РЭЖЫМ ПРАЦЫ
КЖРЭУП
"СЕЛЬМАШЕВСКОЕ"
Пн.-Пт.: 8.30-17.30
Перепынак - 13.00-14.00

Погода в Гомеле
Информация сайта pogoda.by

СТАТЫСТЫКА

Яндекс.Метрика

КАРЫСНЫЯ САЙТЫ

















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Арганізацыйная структура КЖРЭУП "Сельмашаўскае"


Вышэйстаячыя арганізацыі:

КВУП «Гомельская гарадская ЖКГ»

Адрас: 246050, г. Гомель вул. Савецкая, 12

Адміністрацыя Чыгуначнага раёна г. Гомеля

Адрас: 246022, г. Гомель вул. Перамогi, 19


Аддзелы арганізацыі


Бухгалтэрыя


Галоўны бухгалтар

Задачы аддзела:

Фарміраванне поўнай і дакладнай інфармацыі аб дзейнасці прадпрыемства і яго фінансавага становішча, атрыманых даходах і панесеных выдатках.
Забеспячэнне пры здзяйсненні арганізацыяй гаспадарчых аперацый ўнутраных і знешніх карыстальнікаў своечасовай інфармацыяй аб наяўнасці і руху матэрыяльных, працоўных і фінансавых рэсурсаў у адпаведнасці з зацверджанымі нормамі, нарматывамі і каштарысамі.
Прадухіленне адмоўных вынікаў гаспадарчай дзейнасці арганізацыі і выяўленне рэзерваў і фінансавай устойлівасці.
Вядзенне бухгалтарскага ўліку на прадпрыемстве згодна з уліковай палітыкі прадпрыемства, сфарміраванай у адпаведнасці з заканадаўствам РБ і зацверджанай загадам кіраўніка прадпрыемства.

Дзянісава
Алла Нікалаеўна
тэл. 20-02-74

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Бюро па зваротах грамадзян і справаводству


Начальнік бюро:

Задачы аддзела:

Арганізацыя і вядзенне справаводства па:
зваротах грамадзян, у адпаведнасць з законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» ад 18.07.2011 г. №300-З;
працы з дакументамі, руху і захоўвання, у адпаведнасць з Інструкцыяй па справаводстве і кантролі выканання ў КЖРЭУП «Сельмашаўскае».

Марозава
Юлія Віктараўна
тэл. 20-04-64

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Аддзел кадраў


Начальнік аддзела:

Задачы аддзела:

Удзел у распрацоўцы і рэалізацыі стратэгіі кіравання персаналам.
Забеспячэння прадпрыемствы неабходным колькасцю кадраў кіраўнікоў, спецыялістаў, рабочых патрабаваны прафесій, специальностейи кваліфікацыі.
Ажыццяўленне эфектыўнага падбору, адбору, расстаноўкі і реализациитрудового патэнцыялу кадраў у адпаведнасці з іх проффесиональными, дзелавымі і асобаснымі якасцямі; выхаванне кадраў.
Выяўленне, вывучэнне, аналіз праблем у сферы выкарыстання персаналу (кадраў) і привлечениек ім увагі кіраўнікоў розных узроўняў для прыняцця адпаведных рашэнняў.
Стварэнне ўмоў для высокопродуктивной працы кадраў прадпрыемства; падтрымка творчасці і наватарства.
Арганізацыя і правядзенне ўсіх відаў падрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі кадраў.
Фарміраванне кадравага рэзерву для вылучэння на кіруючыя пасады.
Забеспячэнне ўліку кадраў.
Забеспячэнне правоў, ільгот і гарантый работнікам прадпрыемства.
Удасканаленне формаў і метадаў работы з кадрамі.
Ажыццяўленне кантролю за выкананнем працоўнага заканадаўства і працоўнай дысцыпліны ў падраздзяленні арганізацыі.
Прававое забеспячэнне дзейнасці прадпрыемства.
Удзел у вырашэнні прававых пытанняў прадпрыемствы.
Забеспячэнне захавання законнасці ў дзейнасці прадпрыемства і абароны маёмасных правоў і законных інтарэсаў прадпрыемства.
Забеспячэнне адпаведнасці заканадаўству на прадпрыемстве лакальных нарматыўных прававых актаў, а ў выпадку дадзеных выдання актаў, якія супярэчаць заканадаўству, прыняцце мер па іх скасаванні ва ўстаноўленым парадку.
Прававое кансультаванне службовых работнікаў па прыменению нарматыўных прававых актаў па асноўных напрамках дзейнасці прадпрыемства.

Ванчанка
Іван Аляксеевіч
тэл. 20-03-49

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Інжынерна-праектны сектар


Начальнік аддзела:

Задачы аддзела:

Забеспячэнне кантролю за капітальным рамонтам канструкцый, інжынерных сістэм і абсталявання жылых дамоў, добраўпарадкаваннем з мэтай дасягнення неабходнага санітарна-гігіенічнага стану жылога фонду.
Арганізацыя тэхнічнага нагляду за капітальным рамонтам жыллёвага фонду, які знаходзіцца на балансе прадпрыемства і жылога фонду ЖБВК, УЖСПУ, МС, размешчанага на тэрыторыі Чыгуначнага раёна.



тэл. 20-11-06

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Аддзел энергетыкі і энергазабеспячэння


Начальнік аддзела:

Задачы аддзела:

Забяспечыць тэхнічна правільную эксплуатацыю і своечасовы рамонт энергетычнага абсталявання.
Бесперабойнае забеспячэнне вытворчасці электраэнергіяй, цеплавой энергіі, вадой і каналізацыяй.

Кудрыс
Дзіна Мікалаеўна
тэл. 20-12-29

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Тэхнічны аддзел


Начальнік аддзела:

Задачы аддзела:

Забеспячэнне спраўнага стану канструкцый, інжынерных сістэм і абсталявання жылых дамоў і бесперабойнай іх працы на працягу нарматыўнага тэрміну службы, належнага добраўпарадкавання і санітарна-гігіенічнага стану жылога фонду.
Арганізацыя рэгулярных прафілактычных аглядаў тэхнічнага стану жылых дамоў, іх рамонту, санітарнага стану жылога фонду і дваровых тэрыторый, арганізацыя мерапрыемстваў па ліквідацыі выяўленых няспраўнасцяў.
Кантроль за забеспячэннем захаванасці і правільнай эксплуатацыі жылога фонду.

Макееў
Аляксандр Сяргеевіч
тэл. 20-08-01
20-10-97

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Планава-эканамічны аддзел


Начальнік аддзела:

Задачы аддзела:

Ажыццяўленне бягучага і перспектыўнага планавання вытворча-фінансавай дзейнасці прадпрыемства.
Правядзенне эканамічнага аналізу фінансава-гаспадарчай дзейнасці з мэтай выяўлення рэзерваў вытворчасці, шляхоў зніжэння сабекошту работ, паслуг.
Разлік эканамічных і фінансавых паказчыкаў пры прыёмцы ведамаснага жылфонду.
Пастаяннае ўдасканаленне нармавання і арганізацыі працы, матэрыяльнага і маральнага стымулявання, арганізацыі працоўнага спаборніцтва, якія забяспечваюць выканання заданняў па росце прадукцыйнасці працы і выкананні устаноўленых суадносін паміж ростам прадукцыйнасці працы і сярэдняй заработнай платы.
Распрацоўка штатных раскладаў і ажыццяўленне кантролю за выкананнем штатна-фінансавай дысцыпліны усімі структурнымі падраздзяленнямі КЖРЭУП.
Распрацоўка палажэнняў аб прэміраванні рабочых, спецыялістаў і служачых.
Арганізацыя работы па цэнах і тарыфах.

Бяляева
Вольга Яўгенаўна
тэл. 20-11-95
тэл. 20-05-96

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Вытворчая база


Начальнік базы:

Задачы аддзела:

Выкананне вытворчых заданняў на аснове прымянення сучасных тэхналогій і ўдасканалення арганізацыі працы
Бягучы рамонт жылога фонду, добраўпарадкаванне тэрыторый, размешчаных на тэрыторыі мікрараёна "Гомсельмаш", на падставе гадавых, квартальных і месячных планаў, а таксама па заяўках жыллёва-эксплуатацыйных участкаў у аварыйных выпадках. Рамонт вытворчых (адміністрацыйных) будынкаў і службовых памяшканняў КЖРЭУП "Сельмашаўскае".
Рамонт унутрыдамавых інжынерных сетак (халоднага і гарачага водазабеспячэння, ацяплення, хозфикальной і ліўневай каналізацыі, а таксама электрасеткі), рамонт будаўнічых канструкцый.
Тэхнічнае абслугоўванне унутрыдамавых інжынерных сістэм і якія агароджваюць канструкцый у адпаведнасці з усталяванай сістэмай планава-папераджальных рамонтаў.
Правільная эксплуатацыя і своечасовае правядзенне тэхнічнага абслугоўвання і планава-папераджальнага рамонту абсталявання базы.
Планамернае ажыццяўленне комплексу арганізацыйных і тэхнічных мерапрыемстваў, накіраваных на стварэнне здаровых і бяспечных умоў працы, забеспячэнне высокай культуры вытворчасці, захаванне працоўнага заканадаўства.

Шутаў
Мікіта Сяргеевіч

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Цэх па рамонце і абслугоўванню ліфтаў


Начальнік цэха:

Задачы цэха:

Ажыццяўленне нагляду за ліфтамі.
Мантаж і пусканаладка ліфтаў.
Забеспячэнне ўтрымання ліфтаў у спраўным стане, які забяспечвае бяспечную эксплуатацыю.
Тэхнічнае абслугоўванне ліфтаў у адпаведнасці з усталяванай сістэмай планава-папераджальных рамонтаў.
Рамонт і аднаўленне эксплуатацыйных характарыстык ліфтаў.
Абслугоўванне і ўтрыманне ў спраўным стане абсталявання сістэм дыспетчарскага кантролю.
Правядзенне неабходных электравымярэнняў на ліфтах.

Карпаў
Сяргей Нікалаевіч

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Бюро аховы працы


Начальнік бюро:

Задачы бюро:

Арганізацыя работы па ахове працы, у тым ліку:
– каардынацыя дзейнасці падраздзяленняў па забеспячэнні здаровых і бяспечных умоў працы;
– удасканаленне СУОТ; – укараненне перадавога вопыту і навуковых распрацовак па бяспецы і гігіене працы, прапаганда аховы працы;
– інфармаванне і кансультаванне кіраўнікоў прадпрыемства і працуючых па пытаннях аховы працы;

Ажыццяўленне кантролю па ахове працы, у тым ліку за:
– забеспячэннем патрабаванняў бяспекі і гігіены працы;
– выкананнем заканадаўства аб працы і аб ахове працы;
– выкананнем (выкананнем) лакальных нарматыўных прававых актаў па пытаннях аховы працы.

Кашлачова
Таццяна Віктараўна
тэл. 20-10-38

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Транспартны ўчастак


Начальнік ўчастка:

Задачы ўчастка:

Асноўнымі задачамі транспартнага ўчастка з'яўляюцца:
- арганізацыя транспартнага забеспячэння дзейнасці арганізацыі;
- распрацоўка і правядзенне мерапрыемстваў, накіраваных на ўдасканаленне транспартнага забеспячэння дзейнасці арганізацыі;
- арганізацыя, карэкціроўка і кантроль за выкананнем аператыўных планаў па пагрузцы-выгрузцы, ўвозу-вывазу грузаў;
- арганізацыя даведачна-інфармацыйнага забеспячэння транспартных перавозак;
- змест і падтрыманне рухомага складу транспартных сродкаў арганізацыі ў тэхнічна спраўным стане;
- забеспячэнне здаровых і бяспечных умоў працы для падначаленых работнікаў;

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі на транспартны ўчастак ўскладаюцца наступныя функцыі:
- арганізацыя рытмічнай транспарціроўкі грузаў усімі відамі транспарту;
- складанне планаў-графікаў (гадавых, квартальных, месячных, аператыўных) транспартных перавозак у адпаведнасці з планам атрымання матэрыялаў і сыравіны, адгрузкі гатовай прадукцыі;
- арганізацыя межорганизационных і внутриорганизационных цэнтралізаваных перавозак, іх карэкціроўка ў працягу планаванага перыяду;
- вызначэнне патрэбаў у транспартных сродках для выканання планавых аб'ёмаў грузаперавозак;
- вызначэнне неабходнай колькасці і відаў транспартных сродкаў, пагрузачна-разгрузнага, рамонтнага абсталявання, запасных частак;
- забеспячэнне рацыянальнага выкарыстання транспартных сродкаў у адпаведнасці з усталяванымі стандартамі;
- арганізацыя, ўдакладненне і кантроль за выкананнем аператыўных планаў працы па пагрузцы, выгрузцы і цэнтралізаванага ўвозу-вывазу на суткі і змену;
- перадача матэрыяльна-тэхнічных каштоўнасцяў (рэсурсаў) на склады арганізацыі і перадача гатовай прадукцыі на склады пакупнікоў;
- праверка захаванасці і цэласнасці ўпакоўкі (тары), наяўнасці укладанняў у адпаведнасці з суправаджальнымі дакументамі, складанне актаў ў устаноўленых выпадках (парадку) на выяўленую нястачу або псаванне грузаў, дакументаў;
- ўтрыманне рухомага складу транспартных сродкаў арганізацыі ў тэхнічна спраўным стане;
- рамонт і тэхнічнае абслугоўванне транспартных сродкаў, пагрузачна-разгрузнага абсталявання арганізацыі;
- вядзенне гаруча-змазачных гаспадаркі;
- утрыманне ў належным стане, рамонт і абслугоўванне гаража, тэрыторыі вядзення разгрузачных работ, агародж, вагавых прыбораў і іншых сродкаў кантролю;
- устанаўленне сувязяў і заключэнне дагавораў з транспартна-эксьпедыцыйнымі арганізацыямі (чыгуначнымі, марскімі, рачнымі, авіяцыйнымі, аўтамабільнымі) на выкананне імі неабходных для арганізацыі аб'ёмаў транспартных, транспартна-экспедыцыйных, пагрузачна-разгрузачных работ.

Науменка
Мікалай Уладзіміравіч

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Бюро матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння


Начальнік бюро:

Задачы бюро:

Асноўнымі задачамі бюро матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння з'яўляюцца:
Арганізацыя своечасовага і бесперабойнага забеспячэння арганізацыі матэрыяльна-тэхнічнымі рэсурсамі, неабходнымі для ажыццяўлення вытворчай дзейнасці па ўсёй наменклатуры аб'яднання.
Забеспячэнне кантролю за станам і аператыўным рэгуляваннем запасаў матэрыялаў і камплектуючых рэсурсаў.
Каардынацыя працы работнікаў БМТС і складскога гаспадаркі.
Кантроль за своечасовым выкананнем заказаў, дагавораў.
Арганізацыя складання справаздачнасці па пастаўках і іншай неабходнай дакументацыі.
Планамернае ажыццяўленне комплексу арганізацыйных і тэхнічных мерапрыемстваў, накіраваных на стварэнне здаровых і бяспечных умоў працы ў адпаведнасці з палітыкай і мэтамі ў галіне СУОТ, забеспячэнне высокай культуры вытворчасці, захаванне працоўнага заканадаўства.

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі на бюро БМТС ўскладаюцца наступныя функцыі:
Распрацоўка праектаў перспектыўных і бягучых планаў і матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння вытворчай праграмы, рамонтна-эксплутацыйных службаў арганізацыі, а таксама стварэннем неабходных вытворчых запасаў матэрыялаў, абсталявання, камплектуючых;
Распрацоўка і ўкараненне мерапрыемстваў па павышэнню эфектыўнасці выкарыстання матэрыяльных рэсурсаў, зніжэння выдаткаў, звязаных з іх транспарціроўкай і захоўваннем, ўдасканаленні сістэмы кантролю за іх расходаваннем, выяўлення і рэалізацыі залішняга сыравіны, матэрыялаў, абсталявання і іншых відаў матэрыяльных рэсурсаў;
Забеспячэння арганізацыі матэрыяльна-тэхнічнымі рэсурсамі, неабходнымі для ажыццяўлення вытворчай дзейнасці.

Бабко
Анастаія Iванаўна
тэл. 20-09-37

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Юрыдычнае бюро


Начальнік бюро:

Задачы бюро:

Забеспячэнне захавання нормаў заканадаўства ў дзейнасці арганізацыі, абарона яе прававых інтарэсаў.
Кантроль за адпаведнасцю патрабаванням заканадаўства праектаў загадаў, інструкцый, палажэнняў і іншых актаў прававога характару, падрыхтаваных у арганізацыі, удзел у падрыхтоўцы гэтых дакументаў.

Функцыі:
Падрыхтоўка заключэнняў па прававых пытаннях, якія ўзнікаюць у дзейнасці арганізацыі, а таксама праектах нарматыўных актаў, якія паступаюць на водгук арганізацыі.
Удзел у распрацоўцы умоў і заключэнні гаспадарчых дагавораў.
Метадычнае кіраўніцтва прававой працай у арганізацыі, тлумачэнне дзеючага заканадаўства і парадак яго прымянення, аказанне прававой дапамогі структурным падраздзяленням у прэтэнзійнай працы, падрыхтоўка і перадача неабходных матэрыялаў у судовыя органы.
Прадстаўленне інтарэсаў арганізацыі ў судзе, а таксама ў іншых дзяржаўных і грамадскіх арганізацыях пры разглядзе прававых пытанняў, вядзенне судовых спраў.
Удзел у падрыхтоўцы і заключэнні калектыўных дагавораў, распрацоўцы і ажыццяўленні мерапрыемстваў па ўмацаванні працоўнай дысцыпліны.
Аналіз і абагульненне вынікаў разгляду прэтэнзій, судовых спраў, а таксама практыкі заключэння і выканання гаспадарчых дагавораў, распрацоўка прапаноў па ліквідацыі парушэнняў дагаворнай дысцыпліны па пастаўках прадукцыі, выяўленых недахопаў і паляпшэнню вытворчай і гаспадарча-фінансавай дзейнасці арганізацыі.
Падрыхтоўка матэрыялаў аб крадзяжах, растратах, недостачах, і аб іншых правапарушэннях для перадачы іх следчым і судовым органам, прыняцце мер да пакрыцця шкоды, нанесенай арганізацыі.
Падрыхтоўка заключэнняў па прапановах аб прыцягненні работнікаў арганізацыі да дысцыплінарнай і матэрыяльнай адказнасці.
Разгляд матэрыялаў аб стане дэбіторскай запазычанасці з мэтай выяўлення даўгоў, якія патрабуюць прымусовага спагнання, падрыхтоўка заключэнняў па прапановах аб спісанні безнадзейнай запазычанасці.
Аказанне юрыдычнай дапамогі падраздзяленням арганізацыі, кансультаванне работнікаў па прававых пытаннях.

Грамыка
Аляксандр Мiхайлавiч
тэл. 20-10-68

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Лабараторыя электрафізічных выпрабаванняў


Начальнік лабараторыі:

Задачы лабараторыі:

Лабараторыя электрафізічных выпрабаванняў КЖРЭУП «Сельмашаўскае» праводзіць наступныя віды работ:
электрафізічныя выпрабаванні (Праверка ланцуга «фаза-нуль» ў электраўстаноўках да 1кВ з глухім зазямленнем нейтралі; праверка ланцуга «фаза-нуль» сілавых і асвятляльных ліній; вымярэнне супраціву зазямляльных прылад; праверка злучэнняў заземлителей з зазямляльнымі элементамі);
тэхнічнае дыягнаставанне ліфтаў, якія адпрацавалі нарматыўны тэрмін службы з ужываннем метадаў неразбуральнага кантролю (ультрагукавой, візуальны і капілярны кантроль).
Адрас: вул. Рабочая, д. 9 г. Гомель, тэл. 54-77-11

Аксененка
Павел Анатольевіч
тэл. 63-33-11

час працы
панядзелак - пятніца, з 8:30 да 17:30
абед з 13:00 да 14:00



Жыллёва-эксплуатацыйны ўчастак №1


вул. Герояў Падпольшчыкаў, 15а (тэл. 20-67-55, 20-27-05)

Каленчанка В.Л. – начальнік ЖЭУ-1
Васілец Н.У. - вяд.інжынер
Карніенко А.А.- мас./бяг.рам.

Абслугоўваемы жылы фонд


вул. Барыса Царыкава 3, 5, 7, 9, 55, 57, 59, 61, 63, 80, 82

вул. Шасейная 11, 11а, 9, 9а

вул. Азёрная 120

вул. 8-я Іншагародняя 2, 4, 6, 2к2, 2к3, 2к5, 2к7, 2к7а, 2к10, 2к11, 2к12, 2к13, 2к15, 2к16, 2к17

зав. Я. Коласа 34, 40, 57, 59, 63, 65

вул. Сярэдняя 24

зав. Я. Коласа 3, 5, 7, 11, 15, 17, 19, 23, 25



Жыллёва-эксплуатацыйны ўчастак №2


вул. Дворнікава 11 (тэл. 53-83-78, 53-83-79, 53-85-99)

Асадчы Д.В. – начальнік ЖЭУ-2
Сверба С.М. – вяд. інжынер
Кулаго Е.И. – мас./добр.

Абслугоўваемы жылы фонд


вул. Багданава 1, 1к2, 3, 5, 7

вул. Гарбатава 17, 19, 21, 23, 25

пр. Касманаўтаў 21, 23, 25

вул. Дворнікава 3, 4, 6, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 19

вул. Рабочая 2, 6, 12, 14, 18, 20

вул. Дворнікава 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 32к2, 34

вул. Багданава 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19

вул. Гарбатава 27, 29, 33, 35



Жыллёва-эксплуатацыйны ўчастак №4


вул. 50 гадоў Заводу "Гомсельмаш" 22 (тэл. 31-16-83, 22-31-37)

Павленковіч К.У. – начальнік ЖЭУ-4
Фралова Н.І. – вяд.інжынер
Кулікоўская Г.У. – мас./сантех.
Вяльдзяйкіна В.В. - мас./добр.
Скамарох Н.І. - мас./бяг.рам.

Абслугоўваемы жылы фонд


пр. Касманаўтаў 24, 26, 28, 30, 34, 56, 58, 60, 64

вул. 50 гадоў Заводу "Гомсельмаш" 4, 6, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 26, 28, 30, 33

вул. Барыса Царыкава 22, 40, 42, 44, 46, 48, 50

вул. Рошчынская 2, 2а, 6, 8, 10

вул. Цiценскi тупiк 43, 48



Жыллёва-эксплуатацыйны ўчастак №6


вул. Яфрэмава 5 (т'л. 26-65-78, 26-65-79)

Болiгатаў В.В. – начальнік ЖЭУ-6
Дзедзенка Г.К. - мас./сантэх.
Парынава Е.А. – мас./добр.
Курачэнка С.Н. - мас./бяг.рам.

Абслугоўваемы жылы фонд


вул. Яфрэмава 1, 1б, 2, 2к1, 2к2, 2к3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10к1, 10к2, 10к3

вул. Чапаева 2, 2к1, 2к2, 2к3, 2к4, 2к5, 2к6; 4, 6, 8, 12, 16, 18

вул. Фадзеева 3к1, 3к2; 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21

вул. Ўдарная 2

вул. Азёрная 46

вул. Багданава 10б, 12а

вул. Осіпава 8, 12



Жыллёва-эксплуатацыйны ўчастак №7


ул. Осіпава 15 (тэл. 22-61-01, 25-00-77)

Дземчанка М.М. – начальнiк ЖЭУ-7
Афонькiн У.М. – мас./сантэх.

Абслугоўваемы жылы фонд


вул. Осіпава 1, 3, 5, 7, 9, 11, 15

пр.Космонавтов 63, 65, 67, 69, 90, 94, 96, 98, 100, 102

вул. М. Багдановіча 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22

вул. Л. Карастаянавай 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14



Жыллёва-эксплуатацыйны ўчастак №9


вул. Герояў Падпольшчыкаў 15а (тэл. 20-67-55, 20-27-05)

Чарнабай А.В. – начальнiк ЖЭУ-9
Лапко Ю.А. – вяд. iнжынер
Паўленка Н.И. - мас./добр.

Абслугоўваемы жылы фонд


вул. Маневіча 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16

вул. Сухога 4, 8, 18, 20

вул. Герояў Падпольшчыкаў 7, 13, 15, 17, 19, 21, 23

вул. Сухога 3, 5, 7, 9, 11, 15 (в доме 1 кв.106 и 107)

вул. Народнага Апалчэння 2, 4к1, 4к2, 4к3, 10, 14 (у доме 4к4 кв.1а, 39, 40)

вул. Маневіча 18, 22, 24, 26, 28, 30

вул. Яфрэмава 22, 24, 26, 80



 
 

© КЖРЭУП "Сельмашаўскае",
2020